CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 2, 2011

FORM 2 punyee hal !

adoy adoy . beBUDAK betol laa . ape lehhh . owg tak cari gado ! kau nak beGADO pulak budak ? apehal pulak nehhh ? da byk beNAU pahale kau buat hehh nak gado sane sini . ta paya nak cari pasal sgts laa kan budak . herrhhh !!! owg wt baek . kau buat TAIK ehhh . kan daa 1 batch kene . sumpa aku ingat kau baek . pape jelaa budak .kalau kau rase kau buat tuhh betol . GO ON lehhh . tak kuasekk aku nak layan perangai kau lahhh . KEKANAK RAIBINA laa kau . adoyai . rimas aku lahh . huhu .TENGOK ! dea punye pasal !! kan saye da mara . saye nehh da lee baek plus plus . saye tak suke gado belakang belakang . kau nak gado depan depan hehhh . hurmmmm .

               . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . .

hey si SHREK ney tau . kacau saye pulak . dea mngadu nak DEMAM . mcm mimpi je . hekhek . shrek shrek . sengal jelaa idop kau . huhu . pape pon. i lurve my fren much much laaa .

                   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

kepada fom 2 aspuri ! mintak maaf hehhh kalau bahase aku nehh wt kau terasa . TAK SUKE LAA BEGADO . TAK SUKE CARI GADO . N TAK SUKE NAK LAYAN OWG YANG SUKE NAK BEGADO . hehehe . BERTUBAT siket ! hishh hishh hishhh . budak budak . perangai budak budak tak pe ! jangan ape kau buat mcm budak budak jugak . hurmmm . hah ? lupe pulak . weyhhh , SAYANG kuu ! ini blog aku . sesape tak puas no enter laa ngeekkk ! suke ati aku lehhh nak ckp ape . oke ! mau pegi makan laa kawan . pape hal tak puas jumpe hehhh . hehehe (=,=)

No comments:

Post a Comment